A TIK egységeiről szóló 2017-es elégedettségmérésről

Az SZTE Tanulmányi és Információs Központ minden egységét magába foglaló 2017-es elégedettségmérés során gyakran feltett kérdésekre válaszolunk az alábbiakban. (Az épületben működik az SZTE Klebelsberg Könyvtár, a Kongresszusi Központ, a Hallgatói Szolgáltató Iroda, ill. az Universitas Kft. által üzemeltetett TIK Café, az Ajándékbolt és a Jegyzetbolt.)

A felmérés 2017. november 8. és december 6. között zajlott, melynek keretében minden egységünkre kiterjedő online kérdőívet tölthettek ki a felhasználóink. Nagy örömünkre szolgál, hogy nagyszámú válasz érkezett be, amiből azt a következtetést vonhatjuk le, hogy látogatóink számára ugyanolyan fontos, hogy a TIK minél magasabb szintű szolgáltatásokkal várja látogatóit, mint nekünk. A 69 kérdésből álló felmérést 1677 látogató töltötte ki, ebből 1484 válasz magyar, 193 angol nyelven érkezett. Külön öröm volt számunkra, hogy válaszadóink mintegy 551 esetben írtak szöveges értékelést, osztották meg velünk személyes tapasztalataikat.

A kérdéseket és a válaszokat itt olvashatják.